Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

yeaa..yeaa...kita dpt adiah

Assalamualaikum semua,
Saya sgtlah terharu pada hari ini , kerana pagi-pagi lagi tadi...saya telah pun diberi hadiah oleh marini. Siapa itu marini, marini adalah kawan opis saya. 

Sebenarnya adiah tu adalah sempena kelahiran baby baru saya...Wan Damia Zahra... Oleh itu saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih buat kawan-kawan opis kuu.... Mereka-mereka adalah.........(sambil kedengaran drum berbunyi) hahahaha
1.Nazatul
2.Marini
3.Sarina
4.Safinah
5.Masura ---- Bos niehh...
7.Saifaliza ----da tender
8.Kamariah@Kam
9.Kak Fizah --- Bos gek niehh

Trimas kekawankuuu ...semoga dimasa hadapan ada la lagi bagi adiah ekkk... wakakakakaka. Dilampirkan gambar adiah tersebut...hehehehe
Blm buka lagi....xcited rs syg nk buka..cantek benoo balutnya hahahahaha

Cumilkan balutannya....sygnyer nk buka...poyooo tul aku

Tadaaaaaa..inilah dianya adiah ituuuu

Kasi keluar dr kotak la..ada nmpkkk kaa...

Last view..hehehehehe
 

2 comments:

Amoi said...

saya melambai daripada rojakstory

:D

ShaZa's said...

Hai amoi...thx coz sudi melambai2 ke blog akak... ;)