Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

AJL 25 Kontroversi.....Kontroversiii kerrrrr


Sudah terang lagi disuluh kan...so pemenangnya muktamad, sah , sohihhh...tiada keraguan lagi iaitu ANA RAFFALI . Korang nk nangis airmata darah sekali pun...Piala telah pun dipunyai oleh Cik ANA kita....wpun hakikatnya aku pun xsetuju sgt hehehehe..
Statement Cik Ana kita "Apa yang penting, lagu saya tidak dipertikai juri. Mungkin pandangan ini wujud kerana lagu saya tidak popular seperti lagu lain yang bertanding. Walaupun tidak popular, saya tetap gembira dengan kemenangan ini. "  Katanyaaa
FT tetap menang gak kan wpun bukan hadiah utama hehehehe...aku suke gek lagu si Tomok tu..tp syg seribu kali sayang..xpenah menang mamat tomok ni ha...lagu2 dia bleh tahan. Bak kata asben aku 
Hb : alaaa dia da jd milionair, menang OIM.
W  :  ape lakk..itu OIM, duit tu pun bkn dia dpt seme kan...duit tu kan utk buat album gek 
Hb : ...........(no komen) senyum jer dia  

Anyway..Tahniah buat semua pemenang.."Tiada yang Pengalah" pinjam ayat vince sat hehehehe. 
 


No comments: