Thursday, December 30, 2010

Yessssslahh...


TAHNIAH buat pemain-pemain dibwh 23 thn coz main dengan bersungguh-sungguh. Dengan kesungguhan korang tu telah membuatkan MALAYSIA berjaya bawa pulang Piala Suzuki AFF 2010. Tahniah..tahniah and tahniah. Tahniah buat Khairul Fahmi kerana berjaya menghalang kemasukan bola ituuuuuuu (walaweiii ensemm la adik fahmi nie...hehehehhee gatai tul bini org ni sib baik da ade GF, i loikeeeee hahahha).
Tahniah juga buat Safee Sali kerana telah menjaringkan GOLLLL untuk membolehkan MALAYSIA membawa pulang Piala Suzuki tu...n Tahniah coz menjadi penyaring GOLL terlebeyyyyy sudahhh hehehehehehe..
Walaupun sebnrnya aku tak dapat nk tgk perlwn ni, buka2 tv tau tau da smpi ulasan jer..huhuhuhuhuhu :( . ni seme salah astro...hanginn tul tp sempat la tgk depa terima Piala tu, so aku pun ape lg snap ler gambo depa tu.. tp snap kat tv ja...wakakakakaka diantara gambar nya..sila lihat dibawah ini ;)
Saat-saat pemail malaysia ke atas podium

Saat-saat pemail malaysia ke atas podium

Yeahhh...Malaysia Bolehhh..

Tu diaa Piala ditangan MALAYSIA


Piala Suzuki AFF 2010

Digenggaman HARIMAU MALAYA

Khairul Fahmi kuuuuu...hehehehehe

MALAYSIA CHAMPION bebbbbbbbbb....

Wednesday, December 29, 2010

I'm backkkkkkkkkkkkkkk

hahahaha...sure ker aku da kembali berblogging nieh huhuhuhu..Anyway, korang seme ape kabeeerr? Adee sihatt kerrr? Aku sihat alhamdulillahhhh...aku sudah pun selamat melahirkan pada 28/09/2010. Baby aku beratnya 3.16kg, dan namanya wan dania zahra..Wan Damia Zahra.hehehehe igt nk letak Dania..tp memandangkan kakaknya dah dipanggil nama dania..so kasi tukarlah jadi Damia..
Damia pun damia lahh...tapi kami panggil Zahra...ade ker dekat2 dgn dania....arghhh xkisah lah kan janji ade nama beserta dengan maknanya sekali ;) .
Wan Damia Zahra

haaaaaaa...yg kat atas nie lah baby baru aku..Zahra... kat bwh nie gambar aku ngan Zahra lak...hehehe
Korang rasa..aku da kurus ker (padahal mana penah korang tgk aku ms gemuks hehehhe). Gambar yg kat atas nie masa wedding adik aku dan aku masih lagi dlm cuti bersalin. So, la nie da masuk keje...depa tgk kata "akak da slim la" huhuhuhuhuhuhu..teruja siuttt dgr ayat tu...tp masalah problemnya..aku xrasa yg aku ni da slim...sikit slim ade ler..ngehngehngeh..

Tapi untuk pengetahuan korang, aku sememang nya harapan mengunung nie nk kuruskan badan semula boleh kerrrrr boleh nie..boleh huahuahua. Caiyokkk..caiyokkk ...hehehhee (sambil geleng kepala boleh ker nieeeee).

Eh..korang ptg nie kan bola..Malaysia lawan Indonesia. Korang sokong sape budusss nyer soklan mesti la sokong Malaysia dak....huahuahuahua..Aku harap Malaysia menang or at least seri ker kan bukan ape Kasi tunjuk sikit pd Indonesia tu ha....poyooo tul la derang nie...hanginnnn jer tgk depa. Ntah2..depa yg guna bomohhh tuduh kita lak guna bomohh..mengong la depa nie kan kan kan.
Hat ni pun HARAPAN MENGUNUNG gakkkk..Malaysia menang..yeahhhhhhhhhhhhh.. caiyok caiyokk malaysian team.Good luck guys. All the best for malaysian team. InysaAllahh..Aminnnnnnnnn...