Thursday, November 3, 2016

I'm Backk.....Nov 2016


Assalamualaikum wbt..

After few years, suddenly ..tetiba..dengan tak semena-mena, Me..aku..Teman telah meng'Aktif' kan kembali blognya... OMGGG............ hehehehehehe. Walaupun tak dikenali pun...tp sesj nk memenuhi ruangan didlm kehidupan seharian :D.


Hopefully, after this Teman akan trs mengBlog kan diri, Maybe oneday anak2 Teman dpt baca coretan Ibu mereke..hehehehhe(mcmlah best sgt kann..ahaks).

For a start..... :D, Teman udah menambah sorang lagi puteri didalam family teman yg kecik nie... ,




Budak Nakal...gerammm tgk dia

Budak yg suka pot..pet..pot..pet..mulut dia
Hahhhh...3 princess Ibu, Semoga akan menjadi anak yg Solehah..Aamiin..
Oppssss..mn sorang lagi...Pilih Kasihhhh!!!!! Ohhh..tidak sama sekali.... The second prince in my life........


Ha ahh..yg mana..yg mana....sorang je anak teruna teman..tu yg belakang tu..hehehehehe yg depan tu anak kawan baik teman... Semoga persahabatan mami ,Ibu dan diaorg nie berkekalan hingga jannahh... Aamiinn..

Ok lah utk setakat ini..hingga bertemu lagi... mmuahhh






Wednesday, February 15, 2012

2012 for starting...

Salam,

Starting with HAPPY NEW YEAR...SELAMAT TAHUN BARU 2012 AND SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL (tahun baru gek).

fuhh..fuhh..fuh... perghhh berabukkk tak hengatttt blog ai. Ingat nk start berblog semula nie. Bukan ape,sblm nie terhenti ade sebbnya lah hehehehe. Malaslah nk cite..ngehngehngeh.. Harap-harap tahun 2012 ini akan lebih memberi kebahagian, diberikan kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki dan semoga segala perjalanan dan perbuatan diberkati OLEHNYA..aminn.

Friday, April 15, 2011

Waktu dan tika ini

 
Yaaaa..waktu dan tika ini, teman berada diopis hb..hohoho. Ape ke jadahnya teman buat kat opis hb kan kan kan. Haa..sbnrnya...teman ade training satu ari suntuk...dan extend smpi pukul 7mlm. Actually 7 lbh abis tadi, so memandangkan hb teman kena duty malam nie, teman jd penunggu setia lahh kat opis hb teman nie haa...letihh gek sebnryaa..tp ape blh buat kan da keje dia.

Sok pepg lak, teman udah kena ade kat opis teman lak..training smpi esok hohohoho...sehari suntuk gek uwaaaaaaaaaaaa...mtk2 dpt la abis 1/2day jer kan. Dpt ler balik awal sikit...paseiii lps tu udohhhh nk balik kg lak..amek ayahanda and bonda dtg ke umah teman. Letih..letihh..tp udohhh tanggungjawab kita yerk dakk...xblh laa nk dielakkan.

Status skang masih tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu...menungguuuuuuuuuuuuu....
Ok le..korang...saje nk menghapdet blog nie..amek kesempatan la katakan...nk buat keje..ala2 da siap gitewww ..ngehngehngehngeh..