Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

Aksi yg agak menyeramkan...huhuhu


Assalamualaikum seme,
Aku cuma nk berkongsi cite jer ngan korang seme ni. Citenya camgini...malam semalam...ehhhh malam ape nyer pagi dahh. Dalam kul 2am lbh laaa kan, si Zarif terbangun and dia merengek-rengek laa nk kan air milo dia. 

So, aku pun bangun laa..buatkan air milo dia, Zarif lak..dtg la dok sebelah aku..tetibaaaaaaaaaa.. jeng jeng jeng... poyooo tul aku nie, dengan lemah lembutnya Zarif menepuk2 aku dannnn...tunjuk ke arah yang x sepatutnya sambil mata dia memandang ke arah ituuuu.. aku lak berkata la dlm ati..apehal lak si zarif nie menunjuk ke arah ceiling dengan dgn tingkap nie kan( waktu nie da rasa seram sejuk da.. siutttt tul laa aku da la semmg nyer 100% penakut)

Pastu, Zarif menangis la sikit...papa dia dah marah da, aku pun bg hint la pada hubby...Pa..Pa tgk2.. pastu asben baru la perasan yg si Zarif nie dok pandangggggg jer ke 'situ'. Siap jer air milo dia...aku bg la pd Zarif, dia pun amek jer milo dia..sambil aku berbaring sebelah dia...siap tarik tgn aku peluk dia and pejam mata terus Zarif.huhuhuhuu..selalu tu..xder la dia terus nk pejam kan mata..mesti terkebil2 sambil minum air milo dia tu...huhuhuu.. aku pun ape la lgi...suh la asben aku baca2 ape yang patut, sama lah aku pun

Sib baik laaa..aku xnmpk benda2 yg mcm 'tu'. Eeeiiii x tak sanggup aku. Mcm mana agaknya dengan org2 yg diluar sana yg ade sixth sense tu kan..sian pun yer...especially if masih budak2 la kan mesti derang ketakutann.. contoh paling terdekat anak kakak aku. Ntah mcm mana, dia blh lak nmpk benda cm 'tu', kakak aku cite..klu dia nmpk kan..siap gigil2 lagi dia takut.....sian sungguh. 
Untuk pengetahuan korang gek...kakak ipar aku pun blh 'see tru' gekk huhuhuhu..tp yer la dia da beso pjg...so da biasa pun..siap ade penah berckp2 ngan benda cm 'tu' lagi. Kalau aku lah agaknya mau pengsan 10X da...bangun pengsan..bangun pengsan balik  kan kan kan... Aku penah tny kak ipar aku nie  
Aku : Kak tek...benda tu tau x klu kita nampak?
K.T : Ntah lah...tau kot...
Aku : Dah tu, buat K.T buat cmner?
K.T : Buat-buat xnmpk jer lah..tp 'dia' tau kita nmpk...
Aku : (takuttttttttttttt..)  

Ce cuba korang bayangkan...klu lah 'dia' tenunggggggggggggg jer kat korang... 
 
Eh korang..barulah aku terperasan ari nie, yang bahawasanya family aku n family hubby mmg ada yg mempunyai sixth sense nie...huhuhuhu..betull sungguh serius korang..xperasan lak persamaan ni..hingga la aku cite kat korang psl Zarif nie ha.. no wonder lahh wonderful  Zarif sikit sebyk blh nmpk kot... huhuhuhuhu. 
So , agak2nya korang kat luar sana ada tips tak untuk menghandlekan anak2 yg mcm gini. Masalahnya ibunyer seorangggggggg yang amattttt lahhh beraninya penakut camner tuu..huhuhuhuhu
Seram x....seramm..seramm...mesti korang ckp "hekelehhhh itu jer ker..xseram lgs" ekk. Tapi untuk seorang yang 'berani' mcm aku nie ni kira da mmg tahap seram lahh

No comments: