Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

Payah sungguhhhhh..


Mesti manusia serata alam ini tertanya...apakah maksudnya title aku niehhh kan kan kan perasan mcm satu mesia nie baca blog aku hehehehehe.
Sebenarnya...payah sungguh aku nk dpt masa utk mengupdate blog nie ha..bukan ape, weekend da tentu2 la tak berpendapatan kan kan...maklumlahhh..I ni isteri orang mmg ler...xkan ikan kot dan juga ibu kepada 3 org anak..yg mana veryyyyy da bz oneee bz la sgttt huahuahuahuahua.
So, ingat semalam nk la update blog nie.....tapi hausssssssssssssssss....dgn keje byk, pastu tekad nie mlm smlm nk update blog nie...tp hausssssssssssss jugekkk. Keadaan tak mengizinkan, dengan nk buat cheese cake nyer lagi..nk siapkan brg2 anak2 lg..jawapannyaaaaaaaa...sekang la baru aku dapat mengupdatenya heheheheheh.

So, ape cer korang nyer tahun baru itu ari, mesti seronok kan. Untuk aku dan family, biasa2 nyer... mana xnyer dok umah jer uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...asben akakkkk gi memancing gituu..so kitaorg anak beranak dok jer la kat umah. Tapi parent aku pun ade kat umah...so lepak kat umah jer la. Lagipun baby kecik lagi, sian lak nk mengharung lautan manusia tu kan kan kan...jap lagi baby  naik hangin...baru haruuuu...
Malam 01012011 tu, aku teringin lak nk mkn roti nan Ali..so kami pun gerak la ke Selayang baru...harapan tinggi mengunung niehh...leleh air liur dah nie cheese nan, tp bila sampai jer sana...malangggg sungguh nasib kitaorg..tutup ler plakkkk..yer la juga kan depa pun nk celebrate gek tahun baru yerk dak huhuhuhuhu...

pastu asben aku tny nk mkn kat ner...aku kt xkisah lah..so asben pun memandulah kete menuju ke arah gombak sana konon nk makan kat kedai yg ala2 dlm utan gitu...ade pondok bagai...dan buat sekian kalinya haiiiiiiiiiiiiiiii..kedai tutupp daaaaaaaaa..bukan tutup sbb cuti...tutup terus huahuahuahuaua...last kitaorg mkn jer la kat kedai2 area tu gak. Sian mak n ayah aku, xder rezeki nk rasa cheese nan Ali lagi....adik aku pun sama, Ayah aku xcited giler muka dia, masa bgtau mlm nie kita gi mkn cheese nan Ali ekk...tp mlm tu xder lak rezeki ayah aku nk mkn.

Mesti korang tertnya ekk..Sape Ali tu? Beso beno ke kedai/restoran dia? Sedap sgt ker? haaa..kalau korang nak tau..nnti la aku cite..sbb bukan ape..aku rasa mcm da pjg berjela nie ha aku dok celoteh utk ari nie.. sat lg boring la manusia-manusia segajat.
Cukup la buat ari nie, nnti aku cite lak psl cheese nan Ali nie ekkk..jeng...jeng...jeng.... tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... 
Haaa..inilah adiah utk Zarif

Suke diaa...siap tak bagi org pegang basikal dia

issshhh...mana belajar kedekut2 nie...pastu asyik mtk papa dia tolakkan hahahahaha


No comments: