Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 6, 2011

Layout...oh layoutku

hmmmm..mesti korang pk..ape ke jadahnyaa si SZ ni merepek ekk..hehehehe. Sebenarnya, aku rasa
sudah tiba masa time untuk aku tukar layout blog aku nie ha. Bosan lak aku nengoknya...mcm buruksss jer kan..kan..font pun mcm hampehhh jerkkk..
Anyway, aku akan tetap tukar gak layout blog aku nie, tp tu la..bila ler gamaknya dpt direalisasikan nie...nk update blog aku nie pun...kekdg termissed kan kan.. huhuhuhu.

Kebizian yang kemelandaan diriku ini telah menyebabkan adrelin untuk mengupdate blog aku ni terhalang.. wakakakaka..
Xpa..xpa....usaha tangga kejayaan..caiyokkk..caiyokkk SZ..apa laa yg ko merepek shaza ooiii Jumpa ditangga kejayaan entry lain ekk... hehehehe ;) love yaa uolss..


4 comments:

King Of Single said...

template blog sy tu syang nk tukar cz ti mnang komentar terbaek blog sifu diden dulu..huhu...klmahan nk tukar layout..sy ni pilih je berejam jam..last2 xjdi tukar

ehh ni da ok kt layout ni..3 collumn lak tuu..;p


ehh selasa, selangor cuti x ek?hhuhu sy kat johor da ni..

ShaZa's said...

Ekyn: template blog ekyn tu mmg cun da..akak tau diden ade komen blog ekyn tu..dan sbnrnya dr situ la akak start follow blog ekyn nie hehehehe

Da ok ker ekyn..mcm surammmm jerkk huhuhu..

cutiii!!! cuti ape nyer ekyn..mana ade. Ekyn da balik johor ekk...jaga diri tauu...muahhhh

King Of Single said...

owhh yekeee..laaa da alme la rupenye akak follow kite ek..huhu
malu malu~

ehh kitorg kat sini cuti..dorag kate cuti ape tah aritu..xpe xpe..nnti kite g taw ek cuti pe.hahaha
sok ade kelas...huhu..gigih!

tanx akak....jage diri n anak2 yg cute miut tu ye..hehe ;)
mmuahhhh

ShaZa's said...

hehehe..lama gek la akak poloo ekyn nyer blog secara diam2 hehehee..tp agak lama gak x bc sbb bz kan..
ape lak nk malu2...

ooo johor la cutinya..hehehhe s'gor xder cuti ape2 ari selasa ni.
Selamat study k. Study smart k ekyn..

take care ekyn...
TQ heheheh