Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

Jejalan WOW!!!


Ntah ape-apeeee ajeee tajuk aku ni ha...hehehehehe. Sebenarnya sabtu lepas aku gi Karnival WOW Putrajaya tu haa, sesj bw anak jejalan kan. Lepas hubby balik keje, lps da lunch tu..ptg sikit baru kami gerak ke putrajaya. Masa jalan-jalan tu xsangka lakk leh jumpa officemate macam aku sorg jer yg leh gi hehehehhe, pastu jumpa AVP aku...hahahaha lagi best kan kan kan. Tp AVP aku ni sempoiii..dia juga adalah PM project aku involved tu. X sangka lak kan leh jumpa gak org2 yg ku kenal ditempat2 camgitu heheheheheh..
 haaa..nie gambor Dania n Zarif yg beria-ia nk ambik gambo kat speed boat nie ha...so duduk kan derang kat atas tu...
Dania yang sememangnya suka berposing..huhuhuhu...pantang ade camera heheheheh


Tengok tu haaaa..Zarif dok memandang boat sebelah yang awekss tu tgh duduk tu ha. Zarif mmg nk sesgt dudukk kat atas boat tu haaa..
 Tuuuuuu diaa..seronok Zarif dapat naik atas boat tu ha..siap xmo turun huhuhuhuhu
 Dania nyer turn ler plakk..berposing atas boat tu haa.. hehehehehe
 haaaaaaaaa..ini mungaaa apii aaa..sempena itu perasmian Karnival lorrrr...hehehehhe
 dan lagi..mungeeee apiii...byk lg sebnrnya tp 2 ni jer la yg dpt hehehehehe
Lepas tuu..kitaorg gi tgk kete-kete lakk...haaaa yg ni kaler faverettt I...bila laaaa agaknya blh dpt kete kaler nie kan flat black..cunnnnnnnnn gilosss..lelehhhh babeee.. huhuhuhuhuhu..
huhuhuhu...niat dihati nak naik hot belon, tapi apakan dayaaaaaa...TAK BOLEHHHH huhuhuhu, sebab menyebab tak boleh itewwww adalah...kanak-kanak sebesar dania xleh naik...dah kalau besar dania xleh naik, yg zarif pun confremmmmmmm xleh naik kan....sooo tgk jer laa..

hehehehehehe, mesti korang ckp,"ape ke hallll akakkk nie menunjukkan jam ler plak" huhuhuhuhu.. Sebenarnya ini adalah JAM BARU saya...hehehhehe. Kiuttttt x huahuahuahuahua poyoooo gilerr . Jam nie , aku beli murah ajeee...RM15 ajeee ngehngehngeh tapi casioo tuu..org tu kata...tahan air babe..so kira ok la kan. Malangnya aku seperti telah terpengaruh dengan anakkuuuu..kaler pinkkkkkkk.. xtahannn. Aku adalah salah seorang yg amatlah tidak mengemari kaler pinkk huhuhuhu..
Cumilll kan Jam tangan ku inii..mempunyai 2 jenis jam, digital dan analogue. sukeee..Sukiiii aku 
Dan kini , ia berada ada ditangan kanan kuuu ini hehehehehe

3 comments:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Cantik..pink kaler... Beli 1 je ke??

King Of Single said...

hamboiiiiiiiiihh...
ke main ye nia n zarif bwak boat.
hahaha...mak nye xnak bwak gak ke?kui3



putrajaya..kalw sy balik..leh join.umah kite kat dgkil tu je haaaaaaa

ShaZa's said...

Zyashy : hehehehe.tq2..beli 1 ajeeee.. berkenan ker :D..meh la singgah kat uptown Kota D'sara nun ha

Ekyn: Haaaa..tau xperrr...kan main suke drang.. maknyaa dlm ati tu terniat gek nk naikkk..tp kang ade yg kena kejar dek penjaga boat tu ha hahahahaha

Lorrrrrrr, ekynn dok dengkil ker, akak ade mak sedara dok kat dengkil nun haa..