Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

Hands On!!!!

Hands On!!!!!!!!!! Ape agakanya yang nak dihands on kan gamaknya yerkkk.. huhuhuhu.
Well, ekceli...aku gi Melaka dr 8hb smpi lah 10hb Feb. Aku terlibat dgn Bengkel Hands On oleh JLKN untuk Kem Komandan. Kitaorg stay kat Puteri Resort, Air Keroh, Melaka dan aku diberitahu yang Hotel ini adalah kepunyaan biras si Mawi tu...alaaaaaaaa adik si ekin tu la yg baru kawin tu ha..

Sebab menyebab xnk gi aku kena gi gak adalah disebabkan System yang telah di Enhance kan. So..kenalah aku joooin gek coz Pn. Pengarah nk wakil drpd opis aku 2 org ada. So, aku dan Lisa dikehendaki menghadirkan diri ke Bengkel tersebut. Tu la psl aku hapdet2 blog aku ni ha...

Sempat gek la kan aku mengsnap beberap photosentisis kami ms first day smpi tu...hehehehhehe
Ni meja Penceramah n Fasilitator..(sila abaikan tarikh digmbr berkenaan hehehe semmgnya camera aku mengong-gong-gong)

Lisa x abis dgn berBBM dia..(mentang2 la ade BB..jgn mare lisaaaa muahhhhhhhhhhh) hehehehe
Kami...ni sbnrnya tgh dok setting kan server, ip bagai hehehehe..(muka aku serabaiiiii sungguh...buruksss). Ni yg payah nie klu amek gambo dgn org lawoooo nie ha...uwaaaaa

Ni bdk TSS nie, tgh dok setup Server..Azrul xsilap nama dia..

Haaa ni lahh..bilik untuk seminar tu ha...ramai gek..sebyk 15 kem dipanggil dan 2 wakil drpd setiap kem

ahakssss...aku dan lisa yg berposing kat lobby bergambar dgn becaaaaa. Beca tu sebnrnya penuh dgn lampu lip lap lip lap.. tp xnmpk lak dlm gambo nie ha.. hehehehe

Bergambar sorang lak..hehehehe
Gambar nie, aku snap before turun nk gi sarap and masuk bengkel tu hehehehe
Haaaaaaaaa..gambar ini adalah hiasan semata-mata, ni masa aku tgh keboringan menunggu kesampaian driver  van opis aku huhuhuhuhu

Sebenarnya, byk lagi gambar2 yg diambil oleh si Eddy (dia ni keje ngan JLKN la). So aku xsempat lg nk amek gambo2 tu dgn eddy. So, gambar yg diatas nie adalah dr camera yg xcanggih tu..camera aku la tuu..huhuhuhu..

3 comments:

amycozzo said...

nice entry. kak, kat setting follow tu letak link k..nanti sng org nk fllow balik.. :)

n a d said...

nice entry :DDD

ShaZa's said...

Amycozzo: ok2, nnti akak letak. FYI, akak buat tulis link tu jd beso..ikut amy nyer tutorial la tu hehehehe TQ yerkk...

nadiah: TQ nadiahhh...