Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Cuti-cuti Gong Xi Fa Chai

Walahhhhhhhhhhhh..cuti-cuti gong xi fa chai lakk..hehehehehe. Lamo no x update cite kat blog ku ini. Ekceli, ms raye cine tu kan. Aku sekeluarga beserta dgn kakak, adik, abg and parents gi bercuti-cuti. Destinasi kami ke Teluk senangin. OK lah kan, drpd dok umah ja.. hehehehhe
Ini lah dianya chalet tempat kami menginap. MB Chalet namanya. Ok lah kan chalet ni, yg kami dok nie br2 lg siap rsnya dan masih lagi dalam proses pembinaan...maksud aku mcm dapur tempat nk memasak tu depa blm abis bina lagi. Kata tuan punya chalet ni, xsempat2 byk org masuk nk sewa tu yg x sempat siap sepenuhnya tu.
Kakak xabis2 dok posing dengan bag princess dia hehehehe.. nie kami br checkin ke chalet. 
Tengok tu budak notty...dok lenjan katil .


Zarif, Zahra, Dania dan Marisha (anak kakak aku)
Haaa..ni chef kami sepanjang hari kami kat Teluk senangin tu ...hehehehehe ini ler kakak aku. Akak ain jd tukang masak. Dan ini lah dapur tempat kitaorg masak2. Korang tengok mesti mcm x menyelerakan jerk kan..kan..kan hehehehe. Mana x nyer..mmg dapur ni tak siap sepenuhnya lagi..tapi semua barang ade untuk masak..kita cuma bawa barang2 utk masak aje. So, Menu utk hari kami sampai tu adalah Ikan talapia masak sambal, kari ayam dan sayur kobis. Layannnnnnnnnnnnn... hehehehehe

Haaa..yg bj putih tu abg aku, t-shirt kaler terkois tuu kakak ipar aku..dok bwh tu abg ipar aku, 2 lg tu anak buah aku laa.
Petang tu, agak2 da tak panas kami pun ape lagi....menuju ke pantai lerrr. Tu yang bertongkat tu mak aku ler tu. Amboi kakak aku sambil cengkak pinggang usha lauttt heheheheheh. Zarif da tak sabar nk turun ke lautt.
Aunty Niny dengan Zahra

Tuuuu diaa...seme da berendam dlm laut da..tak hengatttt da tu...pantai dia ok gek..sbb landaii jerk..tp klu p ke tengah2 sgt..nnti da berselut lak.. Ni kitaorg mandi kat pantai berdekatan dengan chalet tu..x gi yg tmpt ramai2 tu..jln kaki agak jauh gak.

Kakak yang sememangnya da awal-awal lagi basah dan seronok main pasir ditepi pantai tu. Dania awal2 lagi da ikut pak sedara dia gi mandi, ibu dia jerk gi lambat sikit sebab Zarif dan Zahra tido.
Shaqeem, Eiril, Haris, Adik (adik aku la tu), Erin , Zarif dgn pelampung ben10 nyer dan nunnn ujung sana tu Ayahanda aku la tu..hehehehe


Malam nyer pulak kami ber BBQ didepan bilik kami tu lah..ni tgh dok prepare kan tempat bakar segala mknan la nie hehehehe


Haaa..tu yg sebab sedap tu...tukang bakorr xpki baju..hahahahaha

Aikkk ..Zarif pun tolong membakar gak ker hehehehehhe...

Talapia bakar....sdg digolek2 oleh adik ipar kuu, dania sempat lagi posing tu hehehehe
Ayahanda dan Zarif...hehehhehee
So, itu lah diantara gambar2 yang dpt aku tepekkk kan dlm blog ku ini, ikutkan byk lg hehehe..tp xper la..jap lg korang pun boring lak nk layan gambo2 nie kan...hehehehe

No comments: