Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

Wizken..

Salammm,

Apa celita....ini ali mau celita itu ari minggu punya celita...ada boleh ka?

Of course, sudah tentuuuu la bulehh, pasai ini blog anaa yang punya....
ikut suka saya la nk tulis ape kan..kan..kan..
Betull..betull..betulll... (versi upin & ipin, sendiri tny sendiri jwb huahuahuaua)

Sabtu 23/05/09
So, sabtu yg br ja lepaih nie..yg tak berapa nak lama sgt nie, aku dan family p umah SIL merangkap MIL gak laa...lepas jer, hubbie ku pulang dari kerja, siap-siap my kids then
zassssssss...menuju ke bkt beruntung.
My MIL buat laksamm...perghhhhhhhhhhhh tip top, marvelous, no 1..tak tau nk bg apa da..
mmg sedappp..MIL aku , klu masak mmg tip top...leleh air liurr beb...
So, kitaorg pun lepak la sana smpi malam..sementera tunggu BIL smpi tu...lps da derang
smpi, lepas mkn semua br la kami gerak balik umah..lg pun hari nak ujan..

Ahad 24/05/09
Lepak kat umah jer, tak p memana pun...rehat la kat umah yerk dakk..asyikk berjalan jer.. (iye kerrr hehehhe). Lagi pun aku pun sakit kepala, hubbie pun tak berapa nk sihat..sian dia melarat
gak smpi ker ari ni, ajak p klinik xmo..degilll.., degil-degill suami sape..suami aku yg aku sayang gekkk hehehehhe
Kesimpulannya aku pun memasak ler pd ari tersebuttt... hehehehehe
Menu of the day :
Daging masak itam + ikan masing yg sedap....
Sayurrr..xder stock laaakk.. p kedai malehh daa..
itu jer menu utk ari tersebutt.. belasah jer janji boleh dimkn yerkkk...
janji hubbie tak complain ngehngehngehngeh...

No comments: