Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 12, 2009

Finally....

Hi all readers,
Pagi nie, aku da terlambat bangun, sia-sia jer kunci jam kul 5 lbh, sedar2 da kul 6.30...haah ape lg, kelam kabut la.....kuar dari umah da kul 6.48am hmmm...

So ape yg kitaorg blh buat lagi...dgn jem nyer ..w/pun tak terukk tp leh tahan la..ada boleh sampai awal 5-10 min, smpi lambat la kan...pasrah la kitaorg nie. Aku da agak da..mesti SIL aku da gerak antar anak2 dia sekolah. Sesampai jer, dr jauh nmpk da..Jeng..jengg..jengg...kan betulllllllll kereta sudah xdaak. Xpe la..salah sendiri hehehehehe..

Kitaorg pun kena la tunggu SIL balik, lmbt ler plak sampainya..smlm awal..tunggu punya tunggu punya tunggu.. dekat kul 9 gak la SIL aku br smpi..stuck dalam jem..sian gak dia..xper la kan. Syukur alhamdulillah SIL sampai dgn selamatnya. Aku smpi opis kul 9 lbh la...sib baik laa xdok kat tmpt bos..klu tak mati la aku.. hehehehehe

Pastu tunggu fuzaimi sampai....Fuhhhh..lega rasanya bila fuzaimi cakap,
"Saya tengah copy semua file kak, nnti da siap saya bagitau akak"
Betul-betul lega rasanya...dan sekarang aku sedang mengcopy file-file aku ke laptop aku.
Hopefully lepas nie tak kena lagi mcm nie lagi da...gelabahhh tahap cipan aku dibuatnya...perghhh kuar abis semua peluh jantan (huhhhh...jantan..)hhehehehehe sbb org tak penah sebut peluh betina (kasorr nyer bunyik kan kan kan). Byk gak file-file aku nie ha...termasuk dgn yg personal nyer..leh tahan la byknya.

To Fuzaimi.....Akak would like to Thank You Very da Much... klu fuzaimi xder..xtau laa...nangis 4 hari 4 mlm laaa akakkkkk dek nonn oiiii... :D

No comments: