Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 15, 2009

Kena Tag plakk..

Tak pasal-pasal Cik Ciken telah menge'Tag' aku....buat aje lerr..

1.Bekas Kekasih saya adalah
Suami kepada org lain suda...

2.Saya sedang mendengar
Sekarang ini sedang mendengar lagu-lagu santana...

3.Mungkin saya patut
pack things and ready to go back..anakku sedang menunggu

4.Saya suka
Apabila bergurau senda dengan anak2 and suami juga
coklat yang macam nama orang tu...alaaa Daim...ngehngehngehngeh

5.Sahabat-sahabat baik saya
tadi baru terjumpa sorang masa makan kat Ani Sup Utara...Acuu..lama giler tak jumpa

6.Saya tak paham bagaimana
errmmmmmmmmmmm....

7.Saya kehilangan
pertalian persaudaraan diantara cousin yg begitu rapat...sedihhh walaupun da ok, still masih rasa mcm x serapat dulu.

8.Ramai yang berkata
Kata ape ekkk...ngehngehngehngehngehngeh...

9.Makna nama saya
Alamakkkk...tak ingat laa..yg confirm ingat Noor= Cahaya hehehehe

10.Cinta itu adalah
Kesetiaan yang tidak berbelah bagi...dan pada yg SATU

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
baca Tag ni lah..(ade ker org nk baca nie :P)

12.Saya akan
perlu siapkan keje yang tertangguh itu dgn segera..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
Perkahwinan...

14.Telefon bimbit saya
SE K750i - tak canggih punnn..

15.Bila saya terjaga dari tidur
Buatkan susu untuk anak-anak ku

16.Saya paling meluat apabila orang
Depan kita amboiii kan main baikk...ghuper2nya blkg kita dok mengata yg bukan2,weiii berani kalu mai la berdepan..tny sendiri...

17.Pesta/Parti adalah
untuk anak-anak la kot, da besaq2 ni parti apa nyaa..tuaa dahh...tp jiwa mudaa hehehehe

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
hamster...doluuu..doluu masa kecik ada bela..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
sekarang pun seronok gakk..klu kena tempatnya hehehehe

20.Hari ini
sudahhh kena tag daaaaaa...

21.Malam ini saya akan
prepare kan barang-barang nk bw esok pg utk gathering

22.Esok pula saya akan
pepagi buta kena bgn nk goreng cuk badak ngan samosa...malehhhnyerr

23.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
membetulkan tudung yg dipakaii...

24.Pusat membeli-belah atau arked permainan
The curve tempat ibu bershopping and ikano tmpt playground dania bermain..

25.Makanan Barat atau Jepun
Pizza hut laa...dak ehhh bukan tiru ciken tauu....no no no (sambil 1 jari dok goyang-goyang hehehe)

26.Bilik yang terang atau gelap
Terang psl nk buat kerja, Gelap ape lg...tidoqq laa..

27.Makanan segera adalah
tak dak lain da..parammm pamm pam pamm i nanittt..(versi nia nyanyi) MC D la ape lagi, pastu kena tny "nak..nak" hehehehe

28.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
OK. Jap..

No comments: