Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

My VCO has arrived!!!!!!!


huhuhuhu...minggu lepas aku telah mengorder VCO (Virgin Coconut Oil). Dan hari ini, VCO ku itu telah pun menyampaikan dirinya kepada Tuan nya ini...hehehehehhe..

Untuk pengetahuan korang, byk gek kebaikan dan khasiat VCO nie. Sooo, ape salahnya kita mencuba kan. Harap-harapnya..impian menjadi kenyataan huahuahuahuahua.. 

Diantara kebaikannya adalah:
Supplies important nutrients necessary for good health
Provides an immediate source of energy
Boosts body's immune system
Supports healthy metabolic function
Promotes weight loss
Improves digestion and nutrient absorption
Helps reduce bad cholesterol (LDL) & enhance good cholesterol (HDL)
Helps keep skin soft and smooth
Helps prevent premature aging and wrinkling of the skin
Helps protect against skin cancer and other blemishes
Helps maintain healthy thyroid function
Helps control diabetes; helps regulate blood sugar
Reduces risk of atherosclerosis and heart disease
Reduces risk of cancer and other degenerative conditions
Helps prevent osteoporosis
Helps prevent bacterial, viral, and fungal (including yeast) infections
Lowers the viral load of AIDS patients
Helps hepatitis C, herpes patients
Functions as a protective antioxidant

hahhh..tetiba lak in BI kan..hahahahahaha..aku copy paste ja nie dr SINI .

Macam mana aku dpt tau psl VCO ni, sbb aku dok blogwalking kan tetiba kat smpi la kat BlogCPM Honey Nurhaliza ni kan. Dia info la kata makan VCO ni and aku rasa dia pun mesti da jd somebody kot dlm Catalyst nie. Anw, tak rugi mencubakan memandang tak ada kesan yg memudaratkan (harap2nya xder la ..insyaAllah).  Lagi pun agak murah juga kan. So untuk yg xtau cmner ghuper VCO tu nie haaa.. aku kasi tunjuk kat korang ekk.. ni kan. Usha2 tengok, hushhhh lawooo

Haaaa..ini lah dia VCO nyer..kalau korang nk cuba pun xsalah kan, cuba jer la. Mana lah tau kot2 sesuwaiiiii lak dgn tubuh badan korang kan kan kan....So, untuk diri aku sendiri SELAMAT MENCUBA hehehehehehe.

No comments: