Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Dania is 4 today.

 
Assalamualaikum and yeayyyyyy...
It's dania's birthday today. She's turn 4 years old today...hahahahaha ibu execited lebeyyy nie..ngehngehngeh. Well...anak lah katakan dak. Memandangkan birthday dania jatuh pada hari ibu n papa bekerja, jadinya birthday dania telah dicelebrate lebih awal, iaitu pada sabtu yg baru lepas nie.

Kami celebrate besday dania kat umah kak Tek@amiti atek@MIL stay lah. So, MIL telah membuat nasi kerabu diatas permintaan aku(sedapppppppp gilosss uols) hehehehe. Sib baiklah MIL aku tu baik dan very daaaaa sporting kan..kalau idakkk xdpt laa nasi kerabu aku tu kan. 

Mama, ur nasi kerabu is daaaaaaaaaa best in town lah hahahahahahaha (mcm la MIL aku baca blog aku nie kan). Tapi yg pasti semlm aku da ckp kat dia..yg ns kerabu dia is the best hehehehe.

Gambar lakk..utk post kali xder la..sbb kat hb la..nnti bila hb aku da bagi kat aku..br lah blh kasi tayang sikit...hehehehhe. 
Wan Dania Balqish

2 comments:

amycozzo said...

Adeh..ade yg x kena dengan template nie.. terganggu dengan follower dan iklan kt atas tu..susah nak baca..cuba check xpon tukar template lain.. :)

ShaZa's said...

mmg nk tukar pun template nie amycozzo, tgh mencari2 template baru hehehehhe...