Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 14, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

hahaha...agak2nya da terlmbt wish ker korang. Anyway, aku tetap nk ckp Selamat Tahun Baru.
Lama giler aku tak update blog ni kan...hmmmmm bukan ape, sebnrnya tahun lps byk perkara yg dah jadi dalam kehidupan aku..jdnya mmg tak berkesempatan laa nk update blog + xder mood ngehngehngeh.
Aku ingat tahun ni nak cuba mengaktifkan diri aku nie mengupdate blogku ini. Jadi, korang bersiap sedialah ekk nak membaca celoteh aku yang ntah apa2 kat blog nie...(kot laa ada org nk baca huahuahuahua).


So,apa agak2nya azam tahun baru korang ek... kalau tanya kat aku nie ha... aku rasa la kan, aku nk kuruskan badan...kekekekkekeke. Mesti korang ckp, hekelehhhh tak berkembang lgs azam aku nie ...hehehhehehe
Apa-apa pun, aku akan cuba usaha untuk menguruskan badan ku yg kegems kan ini ngehngehngeh....

Aku harap tahun ini, akan lebih mematangkan diri aku nie, tabah untuk menghadapi kehidupan yg mendatang, menjadi ibu yang terbaik untuk anak2 dan menjadi isteri yang terbaik buat suamiku yg terchenta(InsyaAllah) dan mohon dimurahkan rezeki senantiasa dan senantiada berada didlm lindunganNYA  ..AMINNNNNNNNNNN (berapa byk 'dan' daaaaaaaa)
Kawan-kawan yg kat luar sana..tlg la doa2kan sama ekk..semoga harapan aku ni menjadi kenyataan hehehehehe thanks in advanced.


Me & Hubby 

No comments: