Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3, 2009

Skerrr...sker.. :D

Assalamualaikummm,

Lama tul, aku tak mengupdate blog ku ini...ermmmm kan per...bkn malas..cuma tak berkesempatan jer...
So dipagi yg mulia lagi diberkati ini, aku curi skit time nk update...hehehehehe (woi...woiii keje ler keje....)^..^



hehehehhe..mesti korang tertny, apa ada dgn gambar nie...ngehngehngeh, sebenarnya aku sker sgt...sker ...sker (terkedik2 ja :p) sbb nyer.. ce cuba korang tgk yg ade bulat merah tuu haaaa tu ler nama aku...Birthday aku daaa ini bln, so mmg tiap2 bln opis aku akan letak nama2 berserta tarikh birthday kat portal office aku. Sebenarnya xder la excited sgt, psl nama aku tu aku skerrrr gilerrr sbb ISS tu letak gambar coklat....hahahahahahahaha
Kalau korang tgk kat sini mmg la gmbr tu nmpk cm xteruja kan...coz aku snap guna hp. Tp klu korang tgk sendiri kat portal tuuu...perghhhhhhhhhhhhhhh lelehhhh beb (ni utk pengemar coklat laaa). Pastu gmbr tu mmg cantekkk la...nmpk lain dr yg lain aicehhhhhh..coz klu dak selalunya...gmbr yg dimskkan gmbr kek,
belon dan yg brg2 seangkatan klu birthday nyer event laa. Klu korang nk tgk dgn lebih dekat sila lah ker http://xportal.xybase.com


ini lahhh aku dgn mask kuuuu...hehehehehehe...every day kena amek temp and dpt satu mask..
Ok, udah2 ler tu..moh kita buat kerojeeee lakk... :P



2 comments:

Shikhin Ishak said...

eh lupa plak bulan ni lah WTC tu kena bom juga..hahahahahaha..hepi besday in advance..akak pakai mask tu macam doktor gigi la gayanye..kekekeke..

p/s : nak tolong edit layout ke?series free ni..hihi..

ShaZa's said...

I lah master mindnyerr.....wakakakakaka (bahaya siut statement..:D) mcm doctor gg lak....

p/s: series ker nk tlg nie.. blh gek