Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 13, 2009

ermmmmmmmm...

Assalamualaikummm...n Selamat Sejahtera....

Wahhhhhhhhh...da mcm nk bagi speech lakk..wakakakkaka. Lama gak x update blog aku nie
kan per..xder mood la. Hari ni aku nk berdrama...eh drama ker....ke sajak...ke falsampah ker ntah laa..
ape2 laa.. janji release tensikuu..pada sape lg yg blh aku pergi kan dan luahkan, melainkan blogku hehehehhehehehe..ok ready u guys..nasib laa klu korang tak suka ape aku blh buat kan kan kan...hehehehehehe K...1...2...go.....


Wahai sahabat, tenangkan la hati dan perasaanmu (ni utk aku sebenarnya hehehehhee). Jangan dipikirkan perkara yang da lepas (walaupun kepala tetap gak nk pk...tension tul).

Tabahkanlah hatimu wahai sahabat, masih ramai lagi manusia didunia ini yang mempunyai
1001 masalah yang tidak kau ketahui dan lebih teruk daripada ini.

Ya..sahabat, aku tahu itu semua...tetapi pabila terfikirkan perkara itu..aku tak mampu utk
menghalangnya wahai sahabatku. Ianya datang tanpa dipaksa...bagaimanakah harus aku
lupakannya sahabat. Hati sakit pabila mengenangkannya, tetapi apakan daya ia dtg tanpa diundang..
tapi aku harus melupakan perkara itu wahai sahabatku. Bantulah aku wahai sahabatku.


Wahai sahabatku...perbanyakkan lah zikirmu dan dekatkan dirimu padanya..InsyaAllah...
dengan Kasih Sayang yang diberikan OLEHNYA yang sentiasa setia padamu, tidak akan luntur
wahai sahabatku. Janganlah kau lupa padanya wahai sahabatku.

Ya sahabatku, alhamdulillahh aku senantiasa ingat padaNYA. Namun kadangkala hati
aku ini...entahlah... Ya..syaitan itu ada dimana-mana, sentiasa menunggu untuk menjatuhkan
umat-umat NYA ini. Aku ini bukanlah manusia yang sempurna, namun akan ku cuba untuk
memperbaiki dan menyempurnakan mana yang aku termampu.

Ya KASIH...kumohon kau perkuatkanlah hati,akal dan iman hambamu ini Ya KASIH. Jauhkanlah malapetaka yang tak diingini didalam kehidupanku Ya KASIH, senantiasalah sedarkan diriku ini Ya KASIH.... Semoga aku senantiasa mengingatiMU dan KebesaranMu
ketika Engkau menghantar dugaan dan menguji iman diri hambamu Ya KASIH.

Amin ya rabbil alamin..


Hambamu yang kerdil disisimu,

No comments: